Nanokit 2.0

Maleta nanotecnologiaEn breu farem la presentació de la maleta pedagògica NanoEduca creada pel CESIRE conjuntament amb els ICE de la UB i la UAB. Els objectius d’aquesta iniciativa són introduir l’alumnat i el professorat d’ensenyament secundari en els conceptes bàsics de la nanotecnologia, fomentar l’interès i crear vocacions dels alumnes per les disciplines cientifico-tècniques, i crear una xarxa d’intercanvi de coneixement i col·laboració permanent entre professional investigador i docents en actiu.

Aquesta maleta conté una proposta d’activitats experimentals incloses en una seqüència didàctica. És una proposta engrescadora per introduir la nanotecnologia en diferents cursos de l’ESO i batxillerat des de l’enfocament de diferents matèries: Ciències de la naturalesa: física i química, tecnologia, matemàtiques, filosofia.
– Carta de benvinguda al professorat
– Material per l’alumnat (fitxes 1-3, fitxes 4-7)
– Material pel professorat (fitxes 1-2, fitxes 3-5, fitxes 6-7)
– Material imprimible debat (cartes i taulell de treball)