V Jocs Florals Escolars. Bases, presentació de treballs i acte de semifinals

Enguany la V edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya ja té disponible les bases de participació.

Aquesta edició contempla les modalitats de poesia, prosa i conte audiovisual il·lustrat. L’objectiu del certamen és potenciar la creació literària i mitjançant el conte audiovisual il·lustrat promoure el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic.

En el bloc Conte audiovisual il·lustrat  podeu trobar una proposta  per a treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual.

Els centres interessats en participar han de comunicar-ho directament al CRP de la zona i fer arribar els treballs corresponents abans del
24 d’abril de 2018.  Els treballs a presentar seran com a màxim 1 per categoria. També cal formalitzar una inscripció en línia mitjançant un  formulari enviat pels Serveis Territorials del Baix Llobregat aportant també les dades generals de participació interna del propi centre.

Mesela i Naïm és el conte guanyador de l’edició anterior.

Els centres i treballs seleccionats per a participar a la fase semifinal seran informats directament.

Dimarts 15 de maig se celebrarà la fase territorial a l’INS Blume d’Esplugues de Llobregat.

Per a més informació, contacteu amb el CRP de la zona.