mSchools Mobile Learning Awards 2018

mschoolsMobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA convoquen la sisena edició dels Mobile Learning Awards 2018 dins del programa mSchools.

El període d’inscripció s’inicia el 12 de desembre de 2017 i finalitza l’11 de febrer de 2018 a les 12:00 hores.

La cerimònia dels Mobile Learning Awards tindrà lloc a l’esdeveniment anual més important de la indústria mòbil, Mobile World Congress, el dijous dia 1 de març de 2018. Clica aquí per a més informació.

Modalitats als mSchools Mobile Learning Awards 2018

Els Mobile Learning Awards reconeixen els projectes més innovadors de docents i centres educatius de Catalunya a través de l’ús de la tecnologia mòbil a l’educació. Aquest any, celebrem la seva sisena edició amb dues modalitats: