Lliurament premis Centre d’Estudis de Gavà

El passat 20 d’abril el Centre d’Estudis de Gavà, a la seu de l’Associació veïnal del Barri del Centre, va fer l’acte de lliurament dels premis «Descobrim Gavà», en la seva segona edició, als Treballs de Recerca de Batxillerat seleccionats entre els presentats.
En aquesta ocasió s’han premiat dos treballs, un sobre climatologia i un altre sobre les ciutats intel·ligents. Els treballs seleccionats han estat:

• La petita edat de gel al Baix Llobregat de l’alumne Alberto Barragán, tutoritzat per David Rabadà de l’INS Bruguers
  • Ciutats intel·ligents de l’alumne Marc Garcia Plaza, tutoritzat per Sònia Tarancón del col·legi Santo Ángel.

Felicitacions als autors dels treballs, els tutors i els dos centres en general.

bruguers01 (FILEminimizer)bruguers02 (FILEminimizer)stangel02 (FILEminimizer)stangel01 (FILEminimizer)