L’escola Àngela Roca presenta la seva experiència de robòtica.

L’escola Àngela Roca va presentar la seva experiència  en les comunicacions de la Jornada de programació i robòtica educativa i impressió 3D de Figueres. Aquesta experiència, que es va iniciar com una prova pilot a partir d’una formació organitzada conjuntament entre el CRP i l’Ajuntament de Viladecans, ha acabat sent un projecte de centre.
L’activitat es va dur a terme a la classe de matemàtiques fent servir una metodologia de tutoria entre iguals amb parelles d’edat creuada entre alumnat de 4t i  6è de primària. El projecte consisteix en reviure un Frankenstein de paper mitjançant un codi d’scratch i un robot que incorpora un sensor que activa un mecanisme en rebre més llum de la programada.
angelaroca_robotica02 (FILEminimizer)angelaroca_robotica01 (FILEminimizer)angelaroca_robotica04 (FILEminimizer)