IV Jocs Florals Escolars. Bases, presentació de treballs i acte de semifinals

jocsfloralsDisponibles les bases i les categories dels IV Jocs Florals Escolars de Catalunya. Com a novetat, en aquesta edició s’ha afegit una nova modalitat: el conte audiovisual il·lustrat.

En el bloc Conte audiovisual il·lustrat podeu trobar una proposta per a treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’ elaboració del conte audiovisual.

Els centres interessats en participar han de comunicar-ho directament al CRP de la zona i fer arribar els treballs corresponents abans del 24 d’abril de 2017.  Els treballs a presentar seran com a màxim 1 per categoria. També cal formalitzar una inscripció en línia mitjançant un  FORMULARI  TERRITORIAL (SSTT del BLL) aportant també les dades generals de participació interna del propi centre.

Els centres i treballs seleccionats per a participar a la fase semifinal seran informats directament.

Les dades de l’acte previst corresponent a aquesta semifinal (fase territorial) i organitzat pels SSTT s’especifiquen a continuació:

DIA: 22 de maig de 2017

HORA D’INICI: 17:00 h

LLOC:  Sala d’actes de l’Institut Joaquim Blume, Esplugues Ll. (c. Sant Mateu s/n)

Per a més informació, contacteu amb el CRP de la zona.