Dia de la Ciència a les Escoles: la Ciència en primera persona

caratula_ciencia16p        logo_-secrp_motxilla
Dins la 21a. Setmana de la Ciència, enguany s’organitza el dia 16/11/2016 una nova edició de “La Ciència en primera persona” dins el Dia de la Ciència a les escoles, i amb la realització de diferents conferències científiques adreçades a l’alumnat de 3r. i 4t. d’ESO dels centres educatius de Catalunya.

A la nostra zona educativa Baix Llobregat 2 s’ha fet la següent conferència:

“Las plantas también se ponen enfermas: qué hacemos en el laboratorio para impedirlo o minimizar sus consecuencias”.
Científica: Ana Beatriz Moreno Gonçalves (CRAG – Centre de Recerca en Agrigenomica)
Sala d’Actes de l’INS El Calamot (Avinguda Joan Carles I, 300. Gavà)

Podeu consultar una breu Descripció/Fitxa general de la conferència i una proposta de treball per l’alumnat.

En el següen enllaç podeu veure la presentació.

Fotografíes de l’acte La Ciència en primera persona 2016

També el mateix dia 16 de novembre a les 11’30h:

• VIDEOCONFERÈNCIA: “La genètica que et menges; del laboratori a la taula”

Maria José Aranzana, investigadora de l’IRTA al Centre de Recerca Agrigenòmica de Bellaterra (CRAG), durà a terme, a la seu central del Departament d’Ensenyament, una conferència destinada a alumnat de Batxillerat que s’emetrà en directe per a tots els centres docents de Catalunya.
Accés a la retransmissió de la videoconferència
Més informació |

Activitats a Viladecans, amb suport de l’Ajuntament: CONSULTEU AQUÍ …