EDURECERCA 2017: Treballs de Recerca seleccionats a la zona i acte de cloenda 16/06/2017

Edurecerca 2017 - TR de la zona BLL2

La selecció del jurat dels Treballs de Recerca presentats als Fòrums locals de la zona que opten als premis EDURECERCA 2017 va ser de nou força complicada donada la qualitat general dels treballs presentats per l’alumnat de la zona.

Podeu consultar el LLISTAT DE TREBALLS SELECCIONATS

Felicitacions a tots els seleccionats i a la resta de participants en general!

ACTE CLOENDA EDURECERCA 2017 – 16/06/2017

Els SSTT van organitzar una nova jornada de cloenda que es va iniciar als Jardins del Palau amb l’exposició dels pòsters dels treballs seleccionats i una Jam Session d’Arts Interdisciplinar (organitzada i dinamitzada per l’Aula de Música i Teatre. Entitat col·laboradora). És va convidar a tothom que vingués a participar de la Jam (tocar un instrument, cantar, recitar, dansar…).

El programa de la jornada:

– 12.30h Arribada dels alumnes participants.

– 13.00h Exposició del pòsters dels treballs i “ Jam session” (dinamitzada per l’Aula de Música i Teatre).

– 15.00h Arribada i recepció d’autoritats.

– 15.30h Obertura de portes i entrada a l’auditori.

– 15.45h Inici de l’acte d’entrega dels Premis EduRecerca 2017: LLISTAT DE TREBALLS PREMIATS

* A l’Auditori (acte d’entrega dels Premis EduRecerca) van poder accedir els alumnes guanyadors amb els seus tutors del treball de recerca i alguns familiars per motius d’aforament limitat. Es va habilitar una sala al Palau Falguera amb l’emissió en directe de l’entrega dels premis. Així mateix aquesta emissió es va poder veure en directe des d’un canal Youtube.

Les famílies, amics, companys… van poder acompanyar als guanyadors durant la jornada i veure l’entrega des de la sala habilitada.

Els alumnes van poder dinar al parc (els hi lliuraran un entrepà i una beguda).