Inscripcions al Student Awards 2018 fins el 23 de maig

Ja està oberta la convocatòria de la nova edició dels Student Awards 2018 en la modalitat d’App Education. Aquest concurs va adreçat als alumnes que estan seguint la proposta didàctica de disseny i programació d’apps del programa mSchools.

Us volem recordar que el període d’inscripció al concurs es tancarà el 23 de maig de 2018. Podeu fer la inscripció i consultar la convocatòria i les bases aquí.

Els centres podran presentar, com a màxim, un nombre total de projectes que no superi la xifra resultant de multiplicar per tres cada classe que tinguin seguint la proposta didàctica. Per exemple, si tenen dues classes seguint la proposta, podran presentar fins a sis projectes en total. Els projectes presentats no han de pertànyer necessàriament a la mateixa classe.

Els equips finalistes escollits pel Jurat d’entre tots els inscrits (s’escolliran 48 equips en la categoria d’ESO i 20 equips en la categoria de Batxillerat i Cicles formatius), seran convidats a la jornada dels Student Awards on exposaran els projectes. La jornada tindrà lloc el dissabte 9 de juny de 2018 pel matí al centre d’activitats de La Farga de l’Hospitalet de Llobregat (Carrer de Barcelona, 2).

Els premis per als equips guanyadors consistiran en la participació i estada a les colònies d’estiu mSchools TechCamp que tindran lloc del 21 al 29 de juliol de 2018.

Us animem a participar per fer visible la vostra tasca i la dels vostres alumnes. Per a qualsevol informació, podeu contactar al correu mschools@xtec.cat