Converses pedagògiques

conversespLes converses pedagògiques tenen per objectiu que els docents de qualsevol etapa educativa, de centres públics o concertats, així com persones vinculades amb entitats col·laboradores del Departament d’Ensenyament, dialoguin sobre temes d’actualitat pedagògica fonamentals per a l’escola. Cada conversa s’inicia amb una breu exposició del tema, per part d’un expert. A continuació, s’obre un espai de reflexió entre totes les persones que hi vulguin participar. Les sessions tenen lloc a la Sala d’Actes del Departament d’Ensenyament (Av/. Via Augusta, 202) de 17.30 h a 19 h.

PROPERA CONVERSA PEDAGÒGICA (09/03/2017):

El Departament d’Ensenyament, us convida al segon debat pedagògic d’aquest curs escolar 2016-2017 sota el títol Com optimitzar les entrevistes amb les famílies: habilitats i estratègies”, en la vint-i-vuitena conversa pedagògica.

L’entrevista és una eina important per a la comunicació entre les famílies i l’escola. Per aquesta raó des de la planificació i la preparació de l’entrevista, és fonamental definir els objectius així com considerar les estratègies més adients.

Des d’aquesta perspectiva, és essencial no deixar res a la improvisació  i donar resposta a dubtes i preguntes que puguin sorgir: Quines estratègies faciliten la comunicació amb les famílies? Quines pautes es poden tenir en compte per fer una entrevista eficaç i eficient?

Intervindran en la conversa:

Marta Albaladejo, psicoterapeuta, coach i formadora. Llicenciada en Filologia, màster en gestió de la comunicació, formadora en comunicació interpersonal.

Dolors Olivé,  mestra i logopeda. Té una experiència consolidada com a formadora de la formació permanent del professorat. Actualment és directora de l’escola Teresa Altet, de Rubí.

Rosa Maria Rifà, professora llicenciada en Història. Actualment és directora del col·legi Vedrunes, de Terrassa.

Aquest acte tindrà lloc el dijous 9 de març a les 17.30h. a la Sala d’Actes del Departament d’Ensenyament (Av/. Via Augusta, 202).

L’enllaç per a fer la inscripció és el següent: FORMULARI D’INSCRIPCIONS.

Enguany us oferim la connexió en streaming a través de la mateixa pàgina