Ciutats Defensores dels Drets Humans

Ciutats defensoresAquest matí, a l’Atrium de Viladecans, s’ha celebrat aquesta activitat inclosa dintre del projecte Ciutats Denfensores dels Drets Humans. Es tracta d’ un projecte conjunt entre l’Ajuntament de Viladecans, la Comissió Catalana d’Ajuda als Refugiats, l’Institut de Drets Humans de Catalunya i l’Institut Internacional per la Pau, amb la participació d’altres municipis catalans i d’altres institucions i entitats, que vol donar a conèixer la feina de les persones defensores dels drets humans, ajudant a conscienciar a la ciutadania de les ciutats participants sobre la necessitat d’integrar la defensa dels drets humans en la nostra tasca quotidiana. És per aquest motiu que l’alumnat de 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat ha pogut gaudir d’un primer contacte amb els diferents defensors/es dels Drets Humans que han explicat la seva experiència en primera persona i posteriorment han conversat en petits grups sobre els diferents àmbits que representava cadascú. L’acte s’ha introduït amb una interpretació d’alumnes del grup de teatre de l’institut Torre Roja de Viladecans sobre alguns articles de la declaració dels Drets, tot seguit l’alcalde ha fet la introducció a la conferència inaugural a càrrec d’un representant de l’Institut de Drets Humans de Catalunya.

Els defensors/es que ens han acompanyat aquest matí han estat: Lim Muyizere (Ruanda), Valdenia Paulino (Brasil), Jeison Castaño (Colòmbia), Sandra Zambrano (Hondures), Essam Daod (Palestina-Lesbos) i  Obdulia Guevara (Perú).

| Vídeos dels defensor@s |

| Propostes d’activitats didàctiques 2016 |

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *