Jornada sobre Assetjament escolar

Jornada Assatjament 2016El 20 de maig al matí va tenir lloc a Can Calderon (Viladecans) una Jornada de treball sobre Assetjament Escolar adreçada als Equips Directius dels tots centres educatius de la zona.
La Jornada, organitzada per la Inspecció d’Educació conjuntament amb el SE Baix Llobregat 2, i amb el suport de l’Ajuntament de Viladecans va comptar amb una nombrosa assistència d’equips directius representatius dels centres i la participació de dos conferenciants, les Inspectores de la zona, l’EAP, representants dels Mossos i el CRP.

Podeu consultar i/o descarregar: ProgramaPresentacions i materials

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *