Fòrum de Treballs de Recerca i edicions anteriors

El Fòrum de Treballs de Recerca: FEM RECERCA! és una trobada anual on l’alumnat de Batxillerat i de Cicles formatius, exposa els seus Treballs de Recerca realitzats durant el curs. En aquest acte assisteixen les seves famílies, companys i companyes, professorat i d’altres persones interessades en observar una mostra de les produccions del món educatiu.

Participen els centres educatius de secundària  de Gavà, Viladecans i Castelldefels amb la realització de 3 fòrums locals. Els centres de cada població proposen entre tots els treballs del seu alumnat els dos que seran presentats a cada fòrum local.

Aquests treballs s’exposen oralment el mes d’abril, en els actes de celebració del Fòrum a Gavà, Viladecans i Castelldefels.

El resum de tots els treballs presentats es recopila en una única publicació que es lliura a l’alumnat i els centres educatius participants.