El cinema, recursos per a treballar com a projecte d’aula o centre

zootropAl Centre de Recursos tenim en prèstec i a la vostra disposició un zoòtrop amb sis tires d’animacions.
El zoòtrop és una joguina òptica inventada per William George Horner el 1834. Es basa en el fenomen de la persistència de la visió o persistència retinal per crear la il·lusió de moviment, així doncs, una tira d’imatges dibuixades en una banda i col·locada dins el cilindre del tambor permet veure,en girar, una animació fotograma a fotograma.

Si esteu interessats en treballar continguts temàtics relacionats amb el cinema en el següent enllaç trobareu una selecció de recursos i materials per treballar aquesta temàtica tant de manera transversal com específica.

Accés al catàleg: El cinema: propostes i recursos per a treballar el cinema a l’escola