XXIII Trobada de Corals 2017

Enguany el lema que ha identificat la trobada de corals és “Terra d’acollida” que expressa el desig de compartir i de treballar per aconseguir un món millor.

La trobada s’ha realitzat el passat 16 de maig a l’Auditori Atrium de Viladecans i ha comptat amb la participació de prop de 600 alumnes de centres d’educació secundària del Baix Llobregat.
De l’àmbit territorial del nostre CRP, hi han participat dos centres: l’institut Martí Dot i el col·legi Verge de la Salut.

Pendent de realitzar l’edició del vídeo enregistrat, us oferim un petit reportatge que ha penjat la TV Viladecans VÍDEO TV-VILADECANS

A tothom, professorat i alumnat, moltes felicitats!

20170516_115311-c