Quarts de Final XIII Certamen Lectura en Veu Alta

foto_seleccionatsimatge

Dimarts 14 de març es van celebrar els Quarts de Final del XIII Certamen de Lectura en Veu Alta a l’Auditori del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat .
En aquesta nova edició hi van participar 21 centres de primària i secundària de les localitats d’Abrera, Castelldefels, Collbató, Esparreguera, Martorell, Molins de Rei, Olesa de Montserrat,  Sant Andreu de la Barca, Sant Esteve Sesrovires i Sant Feliu de Llobregat.
L’acte va ser presentat per l’Anabel López, de la Biblioteca Montserrat Roig de Sant Feliu de Llobregat.

Des d’aquí volen FELICITAR tots els participants, alumnat i professorat, i especialment els nois i noies que van ser seleccionats per participar en la semifinal.
De les cinc categories establertes, tres alumnes de la nostra zona van ser seleccionats per a la següent fase:

• Grumets vermells (cicle mitjà de primària): Jana Garcia. Escola Estel de Molins de Rei.
  • Grumets verds (cicle superior de primària): Samuel Jarne. Col·legi Bon Salvador de Sant Feliu de Llobregat.
  • Timoners (aula d’acollida): Matilde Granwehr de Sousa. Institut Olorda de Sant Feliu de Llobregat.

MOLTA SORT als semifinalistes!!!!!

Totes les fotos de l’acte

El vídeo de l’acte