XV Jornada Anual Xarxa Competències Bàsiques

xarxa_competenciesEl passat dissabte 20 de maig es realitzà a l’UAB la XV Jornada Anual de la Xarxa de Competències Bàsiques: Fem projectes o entenem la vida de l’escola com un gran projecte?
L’objectiu d’aquesta quinzena jornada era reflexionar sobre el valor i els fruits de la formació entre iguals i en xarxa, i mostrar algunes de les experiències dels centres al voltant del treball globalitzat o per projectes, concebut com a una eina per aconseguir la millora dels aprenentatges dels alumnes i l’assoliment de competències.

La Jornada començà amb l’Espai Diàleg i una interessantíssima i distesa conferència  “La (falsa) tensió entre les matèries i les competències en el treball per projectes”, a càrrec de Jordi Domènec Casal, professor de ciències de l’Institut Marta Estrada de Granollers i professor associat de l’UAB i de Sergi del Moral Carmona, professor de matemàtiques i cap d’estudis de l’Institut-Escola Les Vinyes de Castellbisbal.

Després vàrem tenir l’oportunitat de compartir i debatre sobre aspectes pedagògics relacionats amb exemples reals de treball per projectes en els “15 Espais Compartim“. En concret vàrem poder escoltar i conèixer:

La Jornada es tancà amb les conclusions del professor de Pedagogies Culturals de la Facultat de Belles Arts (UB), Fernando Hernández Hernández, expert en l’acompanyament de docents i centres que treballen per projectes com a eina de transformació i de millora dels aprenentatges de tots els alumnes.

CB1 CB2 CB4 CB4

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *