Xarxa CompeTIC

La xarxa CompeTIC neix a partir del Projecte eduCAT2.0 (anteriorment anomenat eduCAT1x1), el qual és la concreció catalana del Programa Escola 2.0 del Ministeri d’Educació per aconseguir la integració de les tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC) en els centres educatius. Contempla l’ús personalitzat d’un ordinador portàtil per part de cada alumne i la transformació de les actuals aules en aules digitals. Aquest projecte pretén introduir factors profundament innovadors en el procés d’integració i acostament a les TIC en el sistema educatiu, ampliant la idea guia que ha inspirat fins a la data aquest procés: facilitar l’accés als recursos tecnològics i a Internet dins del centre educatiu, primer mitjançant la dotació i utilització d’una o diverses aules d’informàtica per a tot el centre, i després facilitant la connectivitat i l’accés dins de cada aula.

El CRP del Baix Ebre, en coordinació amb els Serveis Territorials de Terres de l’Ebre, realitzem activitats d’acompanyament i suport a tots els centres educatius que participen del projecte, mitjançant la visita regular dels nostres professionals. També estem a la vostra disposició per a donar resposta als dubtes i dificultats que puguin sorgir en relació al Projecte eduCAT2.0.

A banda d’aquest espai de proximitat, on mirarem d’ajudar tant com sigui possible als centres participants, podreu trobar molta informació relacionada en els espais que us comentem tot seguit:

ssee150 logo_oficial_crp educat2 mec150