Maleta de ràdio

radio01

Aquesta dotació està pensada per a un treball global del so als centres docents, bé un treball específic amb la ràdio escolar per Internet, o bé un treball de teatre, un treball oral de llengües o, fins i tot, de dinamització d’activitats al centre i el seu entorn.

Per donar-li qualitat als treballs de l’alumnat s’ha pensat en un equipament professional adaptat a les necessitats dels centres i de les seves activitats.

Aquest equipament està composat per una maleta amb rodes per facilitar el transport dins el centre i tancada per a facilitar la seguretat. A més de la maleta hi ha dos altaveus autoamplificats per a poder sonoritzar una sala d’actes o un pati d’escola.

Aquest material pot utilitzar-se en servei de préstec a l’escola o institut durant un cert període de temps. Per sol·licitar-la o demanar més informació, truqueu al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.

[+ info kit de ràdio]