XIII Jornades Escola Rural

9 d’abril
Matí a l’Aula Magna del Campus Terres de l’Ebre de la URV (Tortosa). Avda. Remolins, 13-15.

10 h Registre i lliurament de material.
10.15 h Acte inaugural a càrrec del Sr. Lluís Marqués, degà de la facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la URV; Sra. Carme Ortoll, directora general d’Educació Infantil i Primària; Sra. Merirxell Roigé, alcaldessa de Tortosa; Sr. Albert Casals (UAB-GIER)
10.45 Presentació Pinzellades d’innovació a l’escola rural a càrrec de Míriam Claudio, mestra i directora de l’Escola del Poble Nou del Delta, i del Sr. Joan Carles Gálvez i Sra. Gemma del Salvador, director i cap d’estudis respectivament de la ZER Montsià.
12.15 h Visita cultural al centre històric de Tortosa.

Migdia, tarda i vespre a l’alberg Antoni Batlle (Deltebre). Avinguda de les Goles de l’Ebre, 2.

14 h Dinar.
15 h Ubicació a l’alberg.
16 h Comunicacions a càrrec dels estudiants.
18.00 19.45 Experiències d’èxit, a càrrec dels mestres de les escoles rurals de les ZER’s de la zona Baix Ebre, Montsià i Terra Alta.
ZER Riu i Serra (Aldover, Benifallet i Paüls) “Videoconferència a la ZER”
ESC Dr. Ferran de Corbera d’Ebre, ZER TerraAlta Centre “Un pas cap al treball per ambients”
ESC Los Castellets de La Fatarella, ZER Terra Alta Nord ELs pans del Nostre poble”
ESC Sant Blai de Bot, ZER Terra Alta Centre “Voleu conèixer el nostre entorn?”
ESC Port Rodó de Campredó, ZER Mestral “L’escola inclusiva: treball coopetariu entre centres”
ESC Poble Nou del Delta, ZER Mediterrània “Educació emocional a través del cos”
21.00 23.30 Sopar i gresca-ball.

10 d’abril
Matí

08.30 h Esmorzar a l’alberg.
09.30 12.30 Visites a les escoles.
ESC Poble Nou
ESC Setze de Febrer
ESC Rosa Gisbert
ESC Sant Llorenç
ESC Sant Salvador
ESC Josep Roncero i Pallarés
ESC Divina Pastora
ESC Port Rodó
ESC Lligallo del Gànguil
ESC Raval de Cristo
ESC Sant Antoni Abat
ESC Sant Jordi
ESC La Pineda

Migdia a l’Aula Magna del Campus Terres de l’Ebre de la URV. (Tortosa). Avda. Remolins, 13-15.

13.00 h Conclusions de les jornades per part dels estudiants i de la Sra. Conxa Torres (URV-GIER)
13.15 h Conte Els arrugats” a càrrec dels alumnes de l’escola Port-Redó i els alumnes de la fundació Mercè Pla (societat cooperativa amb atenció a persones amb discapacitat).
13.45 h Pica-pica a peu dret.