XIII Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta

Adreçat a educació primària i a educació secundària obligatòria, aquest certamen té l’objectiu de promocionar la lectura, tot despertant l’interès per llegir i també per escoltar.
Cada centre escolar pot participar en el Certamen amb un alumne per categoria (en la categoria de Tropa de Corsaris, 3r i 4t d’ESO, ha de ser un grup de tres alumnes). També ha de seleccionar un altre alumne de reserva per a cada categoria, per si el titular escollit no es pogués presentar en la data prevista per al quart de final.
La inscripció a l’onzena edició del Certamen Lectura en Veu Alta finalitzarà el 3 de novembre de 2016

+[info]

Inscripcions