XI Trobada Pedagògica

A les 15 h
Rebuda i acreditacions
A les 15:15 h
Benvinguda a càrrec de Mònica Pereña, subdirectora general de Llengua i Plurilingüisme.
A les 15:30 h
Càpsula formativa Els personatges. Eines per a treballar a classe, a càrrec de l’Escola JOSO .
A les 16:30 h
Presentació de publicacions a càrrec de les editorials participants en el Saló (Astiberri, Dibbuks, Penguin Random House, Planeta Cómic, Ponent Mon i Norma Editorial. )
A les 17:00 h
Conversa: La joia de viure. Julià Guillamon i Toni Benages conversaran sobre el procés de creació de la novel·la gràfica de la vida de Josep Palau i Fabre, amb motiu del centenari del seu naixement. Conduïda per Pere Mayans.
A les 18:00 h
Presentació d’experiència: Un còmic amb història (CEB). A càrrec d’Oriol Garcia Quera.
A partir de les 18:45 h
Cloenda i visita lliure al Saló del Còmic.
Destinataris: docents d’educació infantil, primària i secundària, responsables de biblioteca escolar i altres professionals interessats. El Departament d’Ensenyament certificarà 5 hores de formació.