VII Jornada de Biblioteques Escolars de les Terres de l’Ebre

La biblioteca escolar i la biblioteca d’aula: dues realitats que es complementen.
Dimarts 28 de juny de 2016
Sala d’Actes dels serveis Territorials del Departament d’Ensenayment a les Terres de l’Ebre

09:00 Recepció i lliurament de material.

09:15 Benvinguda i presentació
A càrrec de la Sra. Manuela Cid Espuny, Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament a les Terres de
l’Ebre.

09:30 Conferència
Biblioteca escolar i biblioteca d’aula: Sumen, o resten” a càrrec del Sr. Enric Queralt i Catà.

11:00 Pausa

11:30 Presentació d’experiències
Els mil i un viatges a la lectura“,a càrrec de la Sra. Helena Borràs Ten de l’Escola Pàmies ( Ginestar)

Dinamització de la biblioteca d’aula“, a càrrec de la Sra. Laura Lores Senar, la Sra. Ivana Canalda Vidal, el Sr.Gerard Pallarés Llunart i la Sra. Marta Capera Cases de l’Escola Marcel·lí Domingo (Roquetes)