Trobada intercentres

Danses Vives d’arrel tradicional
Divendres 27 d’abril, 11 hores
Plaça d’Espanya, Tortosa

El Departament d’Ensenyament i el Departament de Cultura impulsen de les danses vives d’arrel tradicional dins del sistema educatiu, amb un programa conjunt pilot per al curs 2017-2018.
OBJECTIUS
1.Posar en valor el patrimoni de danses vives, concretament a través de l’inventari que ha impulsat per la Direcció general de Cultura Popular, Associacionisme i Acció Culturals del Departament de Cultura (http://dansesvives.cat/)
2.Promoure la presència transversal de les danses vives d’arrel tradicional dins del currículum en aspectes vinculats a la música, a l’educació física, a la cultura i/o a la història.
3.Formar el professorat dels centres participants per tal que pugui fer de transmissor d’aquestes danses en el seu centre.
4.Treballar dins dels centres educatius algunes de les danses vives d’arrel tradicional pròpies de la demarcació per tal que els nens, nenes i joves puguin participar activament en la vida festiva i cultural local.
5.Promoure oportunitats per al gaudi de la dansa i per a la cohesió social i per a visibilitzar la dansa en dates assenyalades, siguin locals, siguin universals.

Trobada Intercentres amb la participació d’alumnes de diferents escoles de primària del Baix Ebre i Montsià.
Centres del Baix Ebre participants:
ESC Mestre Marcel·lí Domingo de Roquetes
ESC Cinta Curto de Tortosa
ESC Sant Llàtzer de Tortosa
CPEE Sant Jordi de Jesús.