“Felip, Josep i la música”

El proper dijous 3 de maig a les 18h a la biblioteca Mestre Marcel·lí Domingo es farà la presentació del conte “Felip, Josep i la Música” de Mª Cinta Moreso Rué que ha editat Onada Edicions. Aquest conte està il·lustrat amb els dibuixos guanyadors del concurs que es va fer l’any passat en motiu del Festival de Música Felip Pedrell. Aquests dibuixos han estat realitzats pels alumnes i les alumnes participants de les escoles:
ESC El Temple
ESC Sant Antoni Abat
ESC Mestre Marcel·lí Domingo
ESC Divina Pastora
ESC Cinta Curto
ESC Xerta
ESC Sant Llàtzer
ESC Remolins
IE Daniel Mangrané

Els centres del Baix Ebre estan invitats a la presentació.

Durant l’acte es lliuraran exemplars del llibre per a les biblioteques de les escoles i als alumnes i les alumnes que han guanyat el concurs.