MyWay pass, plataforma digital d’orientació professional

MyWayPass és una plataforma en línia gratuïta que ofereix una altra forma d’acompanyar els joves en el seu procés de presa de decisions acadèmiques i professionals.

És una eina “gamificada”, desenvolupada en el marc del projecte d’Orientació Professional Coordinada, que ajuda els joves a decidir el seu futur professional.

MyWayPass és un joc d’autoconeixement en què, com si fos un videojoc, l’estudiant s’embarca en un viatge espacial en què pot visitar cinc planetes –coneix-te, somnia, explora, transforma, comparteix- que li permeten aprofundir en el seu autoconeixement, ser conscient de les seves inquietuds o dissenyar el currículum necessari pel seu futur professional.

Quan un estudiant compleix els 15 anys ha de decidir el seu futur. Es tracta d’una decisió vital a una edat molt primerenca. I aquest jove rep orientació de múltiples fonts, com el són: l’escola, els pares, els portals en línia especialitzats.

Es pretén que l’estudiant d’entre 14 i 18 anys busqui autònomament la seva pròpia orientació, mentre que per als tutors  el joc sigui una eina per a dinamitzar l’orientació acadèmica i professional”

Amb aquesta innovadora eina es convida l’alumne a la reflexió i l’autoconeixement a través d’una experiència interactiva i dinàmica, que sens dubte està molt més adaptada a la seva edat i necessitats reals que altres eines existents.

Podeu provar MyWaypass tant els alumnes, els pares o els tutors registrant-vos.