L’escola del teatre

Programa “Descobreix la teua ciutat”.
Educació primària, cicle superior.
24 d’abril de 2017

Visita al teatre auditori Felip Pedrell, seu de l’Escola Municipal de Teatre de Tortosa, on es farà un recorregut per les diferents aules i sales per tal que els xiquets i xiquetes descobreixin el món del teatre des de dins. Se’ls explicaran, fent una mostra de cadascuna d’elles pel professorat de l’Escola de Teatre, les diferents especialitats que s’imparteixen (interpretació, teatre musical, ball i cant, teatre infantil…) Descobriran un món on es creen sensacions, emocions, sentiments, on es barregen la realitat i la imaginació, on es genera il·lusió…Descobriran el món del teatre.

[+] info