Jocs Florals

El Departament d’Ensenyament convoca els V Jocs Florals Escolars de Catalunya. La quarta convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.
Aquesta edició contempla les modalitats de poesia, prosa i conte audiovisual il·lustrat.
En el bloc Conte audiovisual il·lustrat podeu trobar una proposta per a treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual.

+ [info]

Si voleu participar en aquesta convocatòria, cal respondre el formulari que, des del CRP del Baix Ebre, s’ha enviat a cada centre educatiu de la comarca, abans del dia 2 de març de 2016.