Festival d’art efímer

Apropar l’art efímer al públic més jove i fer-los partícips en la creació d’una de les instal·lacions, realitzada conjuntament entre els centres educatius de Tortosa que vulguin participar. L’objectiu d’A Cel Obert és convertir Tortosa en escenari de creació, reivindicar el patrimoni arquitectònic del municipi i apropar i difondre l’art efímer a tots els públics.

L’aportació dels centres educatius consistirà a realitzar una activitat plàstica d’una o dues hores lectives com a màxim, on cada alumne realitzarà una peça senzilla que posteriorment formarà part d’una de les intervencions d’aquesta edició del festival. La temàtica d’aquesta edició del festival és la PERSPECTIVA, i per tant la intervenció creada amb l’ajuda dels alumnes tractarà aquest tema.

Si el vostre centre està interessat en participar,  envieu un mail al CRP abans del 19 de maig.
Des de l’organització es farà arribar més detalls sobre el projecte, el material a realitzar, l’explicació didàctica de l’activitat…

+[info]