[Descobreix la teua ciutat 2018]_Inscripció

El Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre i la regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Tortosa organitzen el Pla d’Activitats Educatives “Descobreix la teua ciutat”.

El conjunt d’activitats programades ha de permetre als i les alumnes dels nivells d’ensenyament obligatori de de Tortosa apropar-se als espais i serveis que els ofereix la seua ciutat. Pretenem també, ajudar a conèixer el funcionament de la ciutat i afavorir la formació dels i les nostres alumnes vers una ciutat més sostenible.

Ja està obert el període per realitzar la inscripció al programa d’activitats fins el 24 de gener.

Enguany el Pla consta de 18 tallers repartits entre educació infantil, educació primària i educació secundària.

• EDUCACIÓ INFANTIL
    La casa dels gegants
    Hola, Museu!
  • CICLE INICIAL
    Coneix la policia local
  • CICLE MITJÀ
    La casa de la música
    L’Ajuntament
  • CICLE SUPERIOR
    Muralles de Tortosa
    L’escola de teatre
    Renaixement
    Biblioones
    El museu de Tortosa
  • EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA
    L’arxiu
    Espais escrits
    Tortosa, sota l’ombra de Vergès
    Visita al refugi antiaeri
    Quiz al the museum
    La conservació del retaula barroc de les santes Càndia i Còrdula de la catedral de Tortosa
    Fem un còmic a l’Escola d’Art
    Hand Made Tapisseria a l’Escola d’Art

Participen, en el desenvolupament dels tallers, les institucions següents: Ajuntament de Tortosa, Escola d’Art, Policia Local, Ràdio Tortosa, Museu de Tortosa, Escola de Teatre, Arxiu Comarcal i la Biblioteca Marcel·lí Domingo.

[+info]