Banc de recursos de lectura

La lectura: font de plaer i de coneixement
Portal de la xarxa de CRP
Primer trimestre 17-18

Fruit del treball de col·laboració entre els centres de recursos pedagògics, el BDR es un portal informatiu que conté una selecció de recursos, revisats i actualitzats, sobre la lectura en tot el seu abast.

Ofereix informació d’activitats, propostes didàctiques, pràctiques educatives, materials sobre competència lectora i informacional, seleccions bibliogràfiques i guies, articles i revistes, cursos de formació, documentació i estudis, associacions i entitats dedicades al foment lector, llibreries especialitzades, etc.
L’objectiu principal és facilitar la cerca, gestió i difusió d’informació destinada a impulsar el coneixement, l’actualització i la dinamització de la lectura i afavorir l’ús pedagògic de la biblioteca escolar. A més de donar un suport efectiu i permanent al professorat dels centres educatius que impulsen el pla lector de centre i la biblioteca escolar com a espai per a l’aprenentatge i la investigació.

Periòdicament es publica el butlletí digital (novembre, febrer i maig) on es recullen les novetats més destacades que s’han incorporat al BDR.

Butlletí