Cloenda de la VI MLVA de CI i EE – 16/17

Divendres, 5 de maig, vam cloure la VI Mostra de Lectura en Veu Alta de Cicle Inicial i Educació Especial que va tenir lloc en el Centre de Lectura de Reus els dies 24, 25, 26, 27 i 28 d’abril i 3, 4 i 5 de maig.

18057089_1274386065948051_172879492579628588_n

En aquesta edició han participat 33 centres educatius amb un total de 239 nens i nenes lectors. El dia 26 d’abril, la jornada destinada a Ed. Especial, vam tenir com a convidats un grup d’alumnes de l’ESC de Pràctiques de Tarragona que van voler participar en la nostra convocatòria.

Amb les seves lectures ens han mostrat la feina feta en els centres educatius amb el suport de les famílies al voltant d’un dels pilars de l’aprenentatge i del coneixement. També ens han donat una lliçó de com és d’important el treball, no només de decodificació sino també de comprensió, de projecció de veu, de respiració i d’interpretació del text.

Hem de valorar especialment la tasca feta pels alumnes d’Ed. Especial que ens van mostrar lectures compartides, dramatitzades, amb suport de SAAC, etc… Maneres diferents de llegir però amb el mateix objectiu: gaudir de la lectura.

Felicitacions a tots i totes!

Consulteu:

Calendari de participació