Xarxa de Competències

“Aprenem junts”

La Xarxa de Competències Bàsiques està formada per un grup de docents que reflexionen i actuen en equip per transformar l’escola en un espai que afavoreixi l’aprenentatge. Més informació a xtec i a Nodes.

Aquest curs 2023-2024 els centres que formen part de la Xarxa (XCT9) del Bages i del Moianès són: Escola Ametllers, Escola Les Bases, Escola Sant Ignasi, Escola Sant Miquel, Escola La Font, Institut Mig-món, Institut Quercus, Institut d’Auro, Escola Flama, Escola L’Olivar, Institut Moianès, IE Guillem de Balsareny, Escola La Renaixença, IE Castellterçol, Escola Valldaura i s’incorporen Institut Pius Font i Quer i Escola Josep Orriols i Roca.

El curs 2022-2023 els centres que formen part de la Xarxa (XCT9) del Bages i del Moianès són: Escola Ametllers, Escola Les Bases, Escola Sant Ignasi, Escola Sant Miquel, Escola La Font, Institut Mig-món, Institut Quercus, Institut d’Auro, ZER Moianès Llevant, Escola Flama, Escola L’Olivar, Institut Moianès, IE Guillem de Balsareny i s’incorporen Escola La Renaixença, IE Castellterçol i Escola Valldaura.

El curs 2021-2022 els centres que formen part de la Xarxa Territorial (XCbT9) del Bages i del Moianès són: Escola Ametllers, Escola Les Bases, Escola Sant Ignasi, Escola Sant Miquel, Escola La Popa, Escola la Font, Escola La Sèquia, Institut Mig-Món, Institut Quercus, Institut d’Auro, ZER Moianès LLevant, Institut Sant Ramon, Institut Bages Sud, Escola Flama i s’incorpora Escola L’Olivar, Escola Puigsoler, Institut Moianès, IE Guillem de Balsareny i Institut Pius Font i Quer.
El full de ruta de la tasca individual per aquest curs el podeu consultar aquí.

El curs 2020-2021 començarem la Xarxa Territorial (XCbT9) els centres del Bages i del Moianès següents: Escola Ametllers, Escola Les Bases, Escola Montserrat, Escola Sant Ignasi, Escola Sant Miquel, Escola Sesmón d’Oló, Escola La Popa, Escola la Font, Escola La Sèquia, Institut Mig-Món, Institut Quercus, Institut d’Auro, CFA Carme Karr,  ZER Moianès LLevant i s’incorpora l’Institut Sant Ramon, l’Institut Bages Sud i l’Escola Flama. Seguim compartim la xarxa centres de l’Anoia, del Bages, del Moianès i del Solsonès. I aquest curs les sessions de coordinació seran virtuals.

El curs 2019-2020 formen part de la Xarxa Territorial (XCbT9) els centres del Bages i Moianès següents: Escola Ametllers, Escola Les Bases, Escola Doctor Ferrer, Escola Francesc Macià, Escola Joncadella, Escola Joventut, Escola Montserrat, Escola Puigberenguer, Escola Sant Ignasi, Escola Sant Miquel, Escola Sesmón d’Oló, Escola La Popa, Escola la Font, Escola La Sèquia, Institut Lacetània, Institut Mig-Món, Institut Pius Font i Quer, Institut Quercus, Institut d’Auro, CFA Carme Karr i  ZER Moianès LLevant. Ja som 21!. Seguim compartim la xarxa centres de l’Anoia, del Bages, del Moianès i del Solsonès.

El curs 2018-2019 la Xarxa Territorial (XCbT9) ha tornat a créixer. Així, els centres del Bages i del Moianès que en formen part són: Escola Ametllers, Escola Les Bases, Escola Doctor Ferrer, Escola Francesc Macià, Escola Jaume Balmes, Escola Joan de Palà, Escola Joncadella, Escola Joventut, Escola Mare de Déu de Montserrat, Escola Mare de Déu del Patrocini, Escola Montserrat, Escola Puigberenguer, Escola Sant Ignasi, Escola Sant Miquel, Escola Sesmón d’Oló, Institut Cal Gravat, Institut Lacetània, Institut Manresa Sis, Institut Mig-Món, Institut Pius Font i Quer, CFA Carme Karr i ZER Moianès LLevant.

El curs 2017-2018 la xarxa va crèixer i vam formar part d’una nova Xarxa Territorial, la XT9 que la formem centres de l’Anoia, del Bages, del Moianès i del Solsonès.
El treball de reflexió que es va realitzant, al llarg del curs, es pot veure en el següent bloc.

Els centres del Bages i del Moianès que en formen part són:
Escola Ametllers, Escola les Bases, Escola Francesc Macià, Escola Joan de Palà, Escola Joncadella, Escola Mare de Déu de Montserrat, Escola Mare de Déu del Patrocini, Escola Puigberenguer, Escola Sant Ignasi, Escola Sant Miquel, Institut-Escola Sant Jordi, Institut Cal Gravat, Institut Guillem Catà, Institut Lacetània, Institut Lluís de Peguera, Institut Manresa Sis, Institut Mig-Món, Institut Pius Font i Quer, Institut Sant Ramon i ZER Moianès LLevant.

El curs 2016-2017 es va iniciar un pla pilot amb 4 noves xarxes territorials. Nosaltres vam començar compartint xarxa territorial amb Osona.
En aquest pilotatge hi van participar 8 centres educatius de Manresa:
Escola les Bases, Escola Puigberenguer, Escola Sant Ignasi, Escola Valldaura, Institut Cal Gravat, Institut Guillem Catà, Institut Lacetània i Institut Lluís de Peguera.
Les reflexions del treball es plasmen en el bloc que vam compartir i que podeu visitar.