Treballs de recerca

La publicació anual del llibre dels treballs de recerca dels alumnes de batxillerat del Bages i Moianès respon a un projecte col.lectiu de diferents persones i institucions per donar a conèixer una mostra del treball d’investigació que realitza l’alumnat dels centres que imparteixen el batxillerat.

El llibre pretén fer un reconeixement als treballs d’investigació més valuosos, divulgar-los fora de l’àmbit escolar, incentivar la seva qualitat i actuar de referent temàtic i metodològic dels alumnes que també l’hauran de realitzar.

La iniciativa és possible gràcies a la implicació de :

– L’alumnat dels 16 centres de secundària de la comarca que hi participen i del professorat que els dóna suport i orientació per a dur-los a terme amb rigor i qualitat.
– Les entitats i institucions que amb el seu patrocini i la seva col·laboració fan viable la seva edició: Consorci del Bages per a la gestió de residus, Fundació Universitària del Bages – Universitat de Manresa, Consell Comarcal del Bages i Fundació Aigües de Manresa – Junta de la Sèquia.
– El Centre de Recursos Pedagògics del Bages, que coordina l’edició del llibre.

Centres participants:
INS Cal Gravat (Manresa)
INS Castellet (Sant Vicenç de Castellet)
INS d’Auro (Santpedor)
INS Gerbert d’Aurillac (Sant Fruitós de Bages)
INS Guillem Catà (Manresa)
INS Lacetània (Manresa)
INS Llobregat (Sallent)
INS Lluís de Peguera (Manresa)
INS Mig-Món (Súria)
INS Miquel Bosch I Jover (Artés)
INS Moianès (Moià)