AMiC 2014-2015

p1070834-150x150Durant el curs 2014-15 el projecte Art, Mestres i Creació (AMiC) proposa treballar la temàtica “Murs”. Al llarg del curs es treballarà a través de l’art contemporani aquesta temàtica per tal de veure’n les seves possibilitats artístiques com també per mostrar la manera que pot ajudar a articular altres àrees de coneixement en l’àmbit educatiu. Enguany col·laboren en aquesta proposta juntament amb la Taula de les Arts Visuals de la Catalunya Central (TAV-CC), entitats com: Fundació Universitària del Bages (FUB), el Centre d’Art Contemporani i Sostenibilitat (CACiS), el col·lectiu Murs Plàstics, el Consell de Solidaritat de Manresa, el Centre per la Pau i el Desenvolupament Flors Sirera i amb el suport del Centre de Recursos Pedagògics del Bages. Enguany tenim 7 escoles (CEE Jeroni de Moragas, Escola Vedruna Artés, Institut Escola Sant Jordi, Escola Monsenyor Gibert, Escola L’Espill, Escola Joviat, Institut d’Auro) que participen en aquest projecte i que al llarg del curs aniran seguint i treballant la proposta “Murs”.