XVI Jornada anual Xarxa de Competències Bàsiques

XVI Jornada de la Xarxa de Competències Bàsiques “Aprendre amb sentit, tot treballant per projectes” (Barcelona, 19 de maig)

Des de fa 16 anys, la Xarxa de Competències Bàsiques (Xarxa Cb) aplega docents amb voluntat de repensar els processos d’ensenyament i aprenentatge en els seus centres, per mitjà de processos de formació entre iguals i en xarxa, amb vistes a compartir i a enriquir-se mútuament. L’objectiu de la jornada de la Xarxa Cb d’enguany és reflexionar sobre el valor i els fruits d’aquesta formació entre iguals i en xarxa, i mostrar algunes de les experiències dels centres al voltant del treball globalitzat o per projectes, concebut com a una eina per aconseguir la millora dels aprenentatges dels alumnes i l’assoliment de competències.

La Jornada comptarà amb la conferència “El protagonisme de l’alumnat en el treball per projectes” de Fernando Trujillo, professor a la Universitat de Granada, un espai compartim amb 50 experiències de treball per projectes de centres de la xarxa i taules rodones per debatre diferents aspectes de la implementació del treball per projectes.

La jornada és oberta a tots els membres de la comunitat educativa, siguin o no de la xarxa, prèvia inscripció.