Oberta la inscripció al XXIII Concurs El gust per la lectura

El Departament d’Ensenyament ha obert el període d’inscripció per a participar al Concurs El Gust per la Lectura, un certamen que s’organitza amb l’objectiu d’incentivar la lectura i al mateix temps promoure l’hàbit lector entre els més joves. El període d’inscripció estarà obert fins el 22 de desembre.

El concurs va adreçat a alumnes d’educació primària, secundària, batxillerat i educació d’adults. L’objectiu és incentivar la lectura literària i desenvolupar un hàbit de lectura entre els més joves.
Enguany, el concurs està basat en la lectura i treball de diverses propostes al voltant de les obres de diferents autors. Així, els alumnes de cicle mitjà podran analitzar l’obra de Ricardo Alcántara L’ós que volia deixar de ser petit i de Rosa Navarro Faules explicades als infants. L’alumnat de cicle superior d’educació primària podran aprofundir en l’obra del mateix Ricardo Alcántara Qui estima els vells?, i en el gènere de la faula a través de Jerry Pinkney amb Faules d’Isop.
A l’educació secundària, els treballs versaran sobre l’autora Flàvia Company amb Al teu rotllo, i K. L. Going, amb el títol Xaval gras es menja el món. Al batxillerat, el llibre triat és Terra Baixa d’Àngel Guimerà.