Novetats mSchools. Concursos

mschools3

Mobile Learning Awards 2017

Els Mobile Learning Awards reconeixen els projectes més innovadors de docents i centres educatius de Catalunya a través de l’ús de la tecnologia mòbil a l’educació. Aquest any es celebra la cinquena edició.

Consulteu les bases per a saber els detalls del concurs

El període de lliurament de les experiències s’inicia el 21 de desembre de 2016 i finalitza el 12 de febrer de 2017 a les 12:00 hores.

mSchools Student Awards 2017

• App Education 2017: La finalitat del concurs App Education és donar a conèixer els projectes creats per l’alumnat implicat en aquesta proposta didàctica del programa mSchools i premiar les propostes més reeixides. La inscripció restarà oberta del 18 d’abril al 21 de maig del 2017 a les 12.00 hores. Més informació.
  • Mobile History Map 2017: L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de geolocatlizació Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de continguts d’interès i premiar-ne les aportacions més reeixides. La inscripció restarà oberta del 18 d’abril al 14 de maig del 2017 a les 12.00 hores. Més informació.
  • Scratch Challenge: Aquest concurs vol premiar projectes de Scratch dels alumnes de 5è i 6è per tal de reconèixer la tasca al voltant de la programació que estan duent a terme molts professors i professores dels centres escolars de Catalunya i incloure-ho dins del programa mSchools. La inscripció al Concurs s’inicia el 18 d’abril de 2017 a les 12.00 hores i finalitza el 14 de maig de 2017 a les 12:00 hores. Més informació.