MyWaypass. Plataforma d’orientació vocacional per a nadius digitals

mywaypassMyWaypass és una plataforma en línia dissenyada per oferir als alumnes un seguit d’experiències en clau d’Etapes d’un viatge de descobriment de si mateixos, dels seus interessos i del món que els envolta. Està pensada perquè els alumnes siguin autònoms i puguin dur a terme les missions sense que calgui la mediació d’un adult. No obstant això, s’ha concebut per poder ser  integrada dins dels plans d’orientació i tutoria de cada centre, incloent-hi el perfil d’usuari tutor/orientador. És una eina completament gratuïta.

Els objectius són:

• De cara als alumnes, proporcionar una eina que els ajudi a seguir un procés de presa de decisions vocacionals de forma autònoma.
  • De cara als tutors i orientadors, proporcionar una eina que els permeti dinamitzar l’orientació academicoprofessional mitjançant l’ús de les noves tecnologies, l’ambientació i la ludificació.