30a conversa pedagògica: Com projectem la imatge del centre en la xarxa?

Roda de premsa en directe

El dijous 23 de novembre a les 17.30 h es farà  el primer debat pedagògic d’aquest curs escolar sota el títol “Com projectem la imatge del centre en la xarxa?”. Aquesta és la trentena conversa pedagògica i es farà a la Sala d’Actes del Departament d’Ensenyament. (Av/. Via Augusta, 202).

Quan un centre educatiu té presència a Internet, o bé a les xarxes socials, ja s’enfronta a la construcció d’una identitat digital pròpia. Per això la gestió de la imatge pública dels centres no es pot deixar a l’atzar, d’una banda, perquè la imatge que projectem també afecta a l’alumnat i, d’altra, perquè és un aspecte molt important de comunicació i de confiances mútues.

Per tant, cal reflexionar conjuntament i prendre decisions pel que fa a què, com i on divulguem? Quines apreciacions ètiques cal tenir en compte?

Intervindran:

Karma Peiró Periodista especialitzada en internet i les Tecnologies de la Informació i la Comunicació. És la directora del diari Nació Digital des del juliol de 2015

Ricard Roca Escola Sant Jordi de Maçanet de la Selva.

Mestre d’Educació Primària i de Música i Coordinador d’Informàtica. Formador de l’Àrea TAC des de l’any 2000 i membre de GRUP ICE-TAC de Primària de la UdG i de la Junta de L’AEMCAT Associació d’Ensenyants de Música de Catalunya.

Paco Rico Ins.  Moisès Broggi de Barcelona

Professor d’Arts visuals del centre. És el responsable de les xarxes socials en què té perfil el Centre.

Moderador/a de la conversa:

Jordi Vivancos

Des del 2007 és el Cap de servei de l’Àrea de Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement del Departament d’Ensenyament.

L’enllaç per a fer la inscripció és el següent: FORMULARI D’INSCRIPCIONS.

També s’ofereix  la connexió en streaming a través de la mateixa pàgina de converses pedagògiques