11a edició del concurs “Joves i mobilitat”

“Joves i Mobilitat” és un concurs amb què el RACC pretén que en els joves treballin aspectes de mobilitat sostenible i segura. El seu objectiu principal és promoure actituds que fomentin entre els joves una mobilitat responsable.

Qui pot participar?

La participació va adreçada als alumnes d’entre 13 i 17 anys de Secundària, Batxillerat  i Cicles Formatius de centres escolars i als nois i noies de 13 a 17 anys membres de casals de joves o centres de lleure de Catalunya.

Com participar?

Els joves poden participar sols o amb un grup de fins a tres components. Per fer-ho, han de registrar-se al web del concurs (www.jovesimobilitat.cat) per poder publicar ells mateixos les seves propostes.
El concurs designa un tema específic de treball per a cada edició.
Per l’edició actual es treballa:

• “Seguretat viària i convivència entre diferents maneres de moure’s: cotxe, moto, bici, vianants”
La presentació de treballs pel concurs comença l’11 de desembre del 2017 i acaba el 27 d’abril del 2018.
Els premis consisteixen en:

• Millor article d’opinió: Una càmera GO-PRO per a cada membre del grup.
  • Millor anunci gràfic: Una càmera GO-PRO per a cada membre del grup.
  • Millor vídeo-relat: Una càmera GO-PRO per a cada membre del grup.
  • Millor classe: Una estada de 2 dies a Port Aventura o similar (fins a 30 participants).
  • Premi al professor/tutor més motivador: Un pack “escapada relax” per a dues persones.
  • Ja podeu registrar-vos, consultar les bases, la documentació de suport i començar a participar entrant al web: www.jovesimobilitat.cat

Per a més informació, Joves i Mobilitat 681 055 985 i racceduca@racceduca.es