Autors a les aules

La campanya LLETRES A LES AULES (anteriorment, ITINERARIS DE LECTURA) de la Institució de les Lletres Catalanes, que subvenciona la presència d’escriptors i escriptores als centres educatius per organitzar col·loquis amb l’alumnat, és oberta per al curs 2017-2018.
Aquest curs el programa permet triar entre més de 250 autorsLes sol·licituds es tanquen el 31 d’OCTUBRE del 2017.
La campanya és exclusiva i gratuïta per als centres educatius de primària i secundària. Recordeu, però, que té un nombre de sessions limitat per autor i centre que es completen rigorosament per ordre de demanda, entre altres condicions, subjecte sempre al pressupost. Si hi esteu interessats, doncs, la recomanació és que, si no l’heu fet, feu la sol·licitud amb temps.
Podeu trobar tota la informació, la relació d’autors integrants de la campanya i la connexió amb l’aplicació telemàtica de sol·licitud, en aquesta adreça d’Internet de la revista digital Cornabou:
Quan connecteu amb l’aplicació telemàtica de la Institució de les Lletres Catalanes (ILC), es imprescindible que, per tramitar la sol·licitud, us identifiqueu amb el codi d’usuari i el password del vostre centre, que teniu assignat pel Departament d’Ensenyament.
D’altra banda, us recordem que des de la Institució de les Lletres Catalanes es recomana també que el professorat convidi l’alumnat a tenir el seu propi llibre de lectura per tal d’incentivar la progressiva construcció d’una biblioteca personal.