Bum band. Percussions del món

Pot-lateral

A càrrec de Santi Arisa i Dan Arisa.

És una audició concert interpretada per instruments de percussió originaris de diferents països: gongs, bidons, fustes africanes, cajones, percussions llatines (congues, pailas o timbales, bongó, esquellots) i dues bateries. El repertori instrumental està format per una selecció de temes en forma d’espectacle on el punt de partida és la percussió en estat pur. Es podrà gaudir del ritme del swing de les dues bateries, de peces en forma de pop, rock i funk, de ritmes llatins, centre europeus o d’una interpretació amb el so asiàtic dels gongs i fins i tot d’un gran espetec del bidons.

Prèviament a l’activitat es suggeriran recursos per facilitar la descoberta d’aquesta música i una proposta didàctica que ajudi a l’alumnat a apropar-se a la música.

La sessió dura 1 hora. Hi pot assistir un grup classe.

Requisits: l’espai on es faci l’activitat ha de ser prou gran perquè hi puguin cabre els diferents instruments i l’alumnat pugui escoltar i participar amb comoditat (espai amb escenari, gimnàs, ….).

Finançament (1 sessió)

Cost de l’activitat:                     365.00 €
Aportació del programa:         -150.00 €

Aportació del centre:            215.00 €