CRP del Bages. Butlletí juny 2017

Butlletí juny 2017

Per les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Formació, tallers, cursos, jornades…

estiu2017miniFormació Estiu 2017

Escola virtual d’Estiu’17 IEARN-Pangea
Escola d’estiu del Bages (Col·lectiu de docents del Bages)
Cursos intensius d’estiu juliol 2017 EOI Manresa
XV Tallers musicals d’Avinyó

bdrminiNou butlletí digital del BDR

Ja ha sortit el nou butlletí digital del Banc de recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement.

Concursos i premis

premi participa escolaOberta la convocatòria del Premi Participa a l’Escola 2017

La convocatòria del Premi Participa a l’Escola 2017 està oberta . El termini de presentació és el 31 de juliol de 2017. Podeu tramitar la vostra sol·licitud accedint a l’Oficina Virtual de Tràmits de la Generalitat de Catalunya.

PremiEscolar_200x100.jpg_2111489198

V Premi Escola, agricultura i alimentació ecològica

Es poden presentar projectes, experiències i materials d’aquesta temàtica que hagin permès la millora de l’aprenentatge competencial de l’alumne. El termini de presentació és de l’1 de juny al 15 de juliol del 2017.