Recursos de Llengües estrangeres

This website is a place for primary English teachers in Badalona and Santa Coloma de Gramenet. The objectives of this work team are:
  • Share activities to improve students’ oral communication skills, reflect on the possibilities of application and evaluate its use
  • Exchange learning experiences related to the teaching of English, especially in relation to oral communication skills
  • Collect other resources for classroom work

TALKING ABOUT ENGLISH LANGUAGE TEACHING
Materials presentats en el cicle de conferències d’anglès

LLENGÜES ESTRANGERES A L’XTEC, EDU 365 i ARC

ALTRES ENLLAÇOS

• Selecció de recursos a la xarxa sobre llengües estrangeres Scoop-it “El Badiu del CRP” de Badalona
  • Recursos Llengües estrangeres (Delicious)
    Selecció recursos, classificats, elaborada pels ST de Barcelona Comarques
  • Europass
    Per acreditar capacitats i qualificacions de forma clara i fàcilment comprensible a tot Europa:Europass currículum vitae (CV); Passaport de Llengües Europass;  Certificat Europass Suplement, Europass Diploma Supplement i Europass Mobilitat
  • Webquest.org Cercador de webquests de la San Diego State University
  • BBC Schools Recursos educatius per a l’alumnat de primària i secundària, per al professorat i per als pares/mares.
  • Sing Out Loud Children’s Songs
  • Sing Out Loud Children’ns Songs  Cançons tradicionals per primària. Inclou les lletres, músiques, pósters i proposta didàctica:
  • American English A website for Teachers and Learners of Engligh as a Foreign Language Abroad.
    Una pàgina interessant on es publiquen regularment webinars gratuïts sobre ensenyament de la llengua anglesa i que conté recursos en general
  • Education World. Lesson Planning Unitats didàctiques i activitats preparades sobre diversos temes
  • Discovery Education. Lesson Plans Library Recull d’unitats didàctiques sobre temes diversos, classificades per edats i matèries.
  • Project Gutenberg Milers de llibres electrònics per descarregar gratuïtament
  • Digit Class Tools Glossary Glossari d’eines digitals elaborat per la IOC (Institut Obert de Catalunya) en el marc d’un projecte Grundtvig. Les eines estran classificades per categories
  • Neo K12 Vídeos i activitats interactives per a PDI. D’utilitat per al treball d‘AICLE, i per als qui treballeu a les classes de llengua anglesa basant-vos en continguts.
  • Educational Technology and Mobile Learning
    Per utilitzar moltes eines TIC a l’aula, amb explicacions i mostres d’activitats. Des de blogs, wikis o organitzadors gràfics fins a codis QR o flipped classroom.
  • English for Specific Purposes.  Alguns recursos per anglès tècnic per algunes famílies de FP.
  • Websites for learning English (Listening, Speaking & Pronunciation; Grammar & Vocabulary; Reading & Writing)
  • Cursos en línia gratuits (MOOC-Finance, astrobiology, mecahanics…)