Premis APS 2018. Encara hi ha temps!

Fins el 30 de setembre hi ha temps per presentar projectes als dels Premis Aprenentatge Servei que des de fa tres anys impulsem la Xarxa Espanyola d’Aprenentatge Servei, l’ONG Educo i l’editorial Edebé.

El nostre objectiu és reconèixer les accions solidàries i de compromís amb la comunitat que desenvolupa l’alumnat de Primària, Secundària, Formació Professional i Ocupacional, així com d’entitats socials, al temps que enforteix els seus aprenentatges en coneixements, habilitats, actituds i valors.

Des de fa tres anys la Xarxa Espanyola d’Aprenentatge Servei, l’ONG Educo i l’editorial Edebé impulsem la iniciativa dels Premis Aprenentatge Servei per reconèixer l’esforç i compromís en la millora de la societat per part dels nens, nenes, joves i persones adultes en formació.

Es tracta d’accions de servei a la comunitat (netejar un estany contaminat, oferir un concert en una residència d’avis, organitzar una cursa solidària, etcètera) que emprenen els alumnes de Primària, Secundària i Formació Professional i Ocupacional a la vegada que enforteixen les seves aprenentatges en coneixements, habilitats, actituds i valors.

Les tres entitats organitzadores, juntament amb l’ajuntament de Coslada, la ciutat que acull l’esdeveniment del lliurament de premis, assumim la gestió global de la iniciativa i comptem amb el suport de DKV Seguros, Obra Social de La Caixa, Centre Nacional d’Educació Ambiental (Ministeri d’Agricultura), Fundació Anabella, Mullor SA, Abacus, Torresco, Plena Inclusió, Fundació Gredos Sandiego, Arci Nature, la Fundació Princesa de Girona i l’OEI (Organització d’Estats Iberoamericans).

Enguany la convocatòria dels premis s’ha obert el 4 de maig i es tancarà el 30 de setembre.

L’acte de lliurament de premis tindrà lloc a Coslada el dia 14 de desembre, en el marc de la XI Trobada Estatal d’Aprenentatge Servei.

Descarrega’t arxiu