Obert el període d’inscripció per als Mobile Learning Awards de mSchools

Ja està obert el període d’inscripció per als Mobile Learning Awards, dins del projecte mSchools, en les seves dues modalitats de participació:

ESCOLES INNOVADORES EN L’APLICACIÓ DE LES TECNOLOGIES DIGITALS

La finalitat d’aquesta primera modalitat és donar a conèixer les diferents vies d’integració de les tecnologies digitals a tots els centres educatius de Catalunya mitjançant unes propostes concretes de desenvolupament i implementació. També s’incorpora com a finalitat fer visibles les accions que les AMPA/AFA duen a terme en el procés d’aplicació de les tecnologies digitals en el seu centre educatiu. És per aquest motiu que us demanem que feu extensiva aquesta convocatòria a l’AMPA/AFA del vostre centre. Més informació AQUÍ.

EXPERIÈNCIES I PROPOSTES D’AULA AMB TECNOLOGIES MÒBILS

La finalitat d’aquesta segona modalitat és donar a conèixer les millors experiències i propostes d’aula desenvolupades pels docents i estudiants universitaris respectivament, i que tinguin com a objectiu l’ús innovador de les tecnologies digitals. Més informació AQUÍ.

Període d’inscripció: des del 12 de desembre de 2017 fins a l’11 de febrer de 2018

Podeu consultar la convocatòria i les bases a la pàgina de Mobile Learning Awards 2018.