Maleta didàctica: 7 de Cinema (Secundària i Batxillerat)

Les maletes didàctiques de la Filmoteca de Catalunya i el Museu del Cinema de Girona us permetran treballar el cinema a l’aula amb els vostres alumnes, experimentar què és i com es fa el cinema, i integrar la cultura cinematogràfica en el currículum educatiu. I ho podreu fer al ritme de cada grup i segons les vostres necessitats.

Les maletes estan pensades per ser utilitzades de manera autònoma i gratuïta pels mestres i professors d’arreu de Catalunya, i per això inclouen una guia didàctica i diferents objectes, recursos i aparells que us permetran d’organitzar les activitats de les maletes de la manera que considereu més convenient.

Si la maleta no està disponible pel període desitjat, la Filmoteca també l’ofereix en préstec, a través d’una modalitat virtual de la maleta. Podeu sol·licitar que us donin d’alta aquí.

Maleta ‘7 de Cinema’

• Especialment recomanada per a grups d’ESO i Batxillerat;
  • Una caixa que ofereix una experiència lúdica i educativa que permetrà als alumnes conèixer el món del cinema a partir d’un recorregut pel procés creatiu i tècnic que suposa la producció d’una pel·lícula: de què està fet el cinema? Com es narren les històries? Qui fa les pel·lícules?
  • Amb tres temàtiques o ‘Sales Cinematogràfiques’: suports fílmícs; gèneres cinematogràfics i oficis del cinema;
  • Cada “Sala cinematogràfica” està estructurada en 4 activitats independents que permeten traçar un recorregut parcial o complert, segons els interessos de cada mestre i grup-classe;
  • Guia didàctica per al professorat