Escola i Família (aplicació informàtica i xtec)

El Departament d’Ensenyament posa a l’abast dels centres educatius l’aplicació informàtica “Escola i família”, amb orientacions i recursos per promoure la implicació de les famílies en el procés escolar i educatiu dels seus fills i la participació en el funcionament del centre.

Escola i Família permet als centres fer una diagnosi sobre la seva relació amb les famílies i proposa actuacions i recursos per aprofundir en les següents sis línies d’intervenció: Acollida per a les famílies, Carta de compromís educatiu, Acció tutorial compartida, Informació i comunicació, Participació en el seguiment escolar dels fills, en el funcionament del centre i en projectes compartits i Formació per a la família.

L’accés a l’aplicació és al portal de centres i a l’espai Escola i Família de l’xtec, on també trobareu recursos i les últimes novetats relacionades.