52ª Escola d’Estiu de Rosa Sensat

Ja pots consultar el Programa de la 52a Escola d’Estiu, que serà del 3 a l’11 de juliol. Recorda, el dimecres 3 de maig començarà el període d’inscripcions per a les persones associades, i el dimecres 10 per a tothom.

L’Escola d’Estiu 2017 comptarà amb més d’una setantena d’activitats, entre cursos, tallers, converses, el Tema General sobre “Un canvi educatiu invevitable. Reptes i oportunitats” el dilluns 3 de juliol, i la Jornada Internacional d’Educació Infantil “Infància, ètica i ciutadania”, dissabte 8 de juliol.

Pel que fa aI lloc de realització, repetim l’Institut Infanta Isabel d’Aragó, i ho ampliem a l’Institut Joan d’Àustria, tots dos a la Plaça d’Angeleta Ferrer, al barri de Sant Martí de Provençals de Barcelona.

Consulta i imprimeix el programa en pdf.
Tota la informació a la web de la 52a Escola d’Estiu.